20 Maj

Hej jag heter Kristin och jag har bara luft där hjärnan skulle sitta. Så kan det gå.
Jag ringde precis och skulle boka tid för dop och hade varit noga med att kolla upp olika datum vilket som skulle passa så jag var ordentligt förberedd.
Då ville damen i luren ha alla namnen till lille barnet. Oj då det har vi ju inte helt spikat tänkte jag men då får det helt enkelt bli mina förslag (muöhöhö).
Sedan ville hon även ha barnets personnummer (det var däremot ett par siffror som jag inte övat in i förväg)
 
Jag: öööööh....ööööh...*försöker väcka mina två hjärnceller till liv* öööööh...vad är det för år nu då höhö.
Personen i andra änden: ...? 2013...?
Jag: Jajustejaaa hähä *panik i blick* öh mars var det ja...28 mars....öööööööh 130328 *pustar ut*
Damen i luren: Och dom fyra sista siffrorna?
Jag: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHH! *springer och hämtar fusklapp*
Damen i luren: Pappans namn?
Jag: (hehe det här kan jag) Håkan Dalemo.
Damen i luren: och personnumret?
Jag: !!!!!!!!!!! *förvandlas till en blöt fläck på golvet*
 
Det löste sig till slut och som tur var så har hjärncellerna i alla fall koll på mitt egna personnummer. Vilken tur!
 
Här har ni Anders Vincent Erland ♥
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha hejja dig! Om det är till nån tröst så kan jag inte jönssons fyra sista ännu....

Svar: haha dom enda fyra siffrorna som jag kan förutom mina egna är syrrans och vad är vitsen med det?
Kristin Sandgren

2013-05-20 @ 12:10:07
Postat av: storasyrran

Sötis-Vincent!

2013-05-20 @ 19:39:12
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Tess

Oj, vad mycket man är tvungen att ha till dop. Vi körde namngivning och det enda jag behövde komma ihåg var namngivningstalet som jag hade fusklapp till :-)

2013-05-20 @ 21:27:23
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0