Har jag gjort bort mig nu igen?

I dag vet jag inte vad som hänt med statistiken här på bloggen. Den har så att säga gått bananas. Ni har varit tre gånger så många här inne i dag och det har utvecklat sig till rena följetången här hemma; jag uppdaterar sidan var femte sekund och Håkan undrar hur många som har varit inne nuuu då. Det är ju såklart jätteroligt *vink vink* Men jag fattar inte varför? Har jag gjort bort mig nu igen? Kanske bloggbråkat undermedetet i sömnen och sedan glömt bort det? Jag menar dom senste inläggen har handlat om bebiskläder och utspillda cornflakes *årets bloggprovokatör*.
 
Hur hittade just du hit?
 
Upp som en sol i dag (och säkerligen ner som en pannkaka i morgon höhö)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice Oscarson

Du är på "sidan" på menyn, du vet det brukar vara lite inlägg på sidan när man är inloggad och t.ex. skriver ett inlägg. Hoppas du förstår! :)

Svar: tack nu har även jag sett det ;)
Kristin Sandgren

2013-05-30 @ 22:54:24
URL: http://ienstorrevarld.blogg.se/
Postat av: Malin

God morgon!
Jo jag hittade hit när jag såg bilden av ditt snygga golv.. med något på.. hihi.. i sidn av min bloggsida.
Det är väl nåt med "har man uppnåt si o så så syns man där i kanten.
Kul iaf!
Ha en fin dag! Här strålar solen!!
/ Malin

Svar: hehe ja nu har även jag sett det ;) ha en bra dag du med! kram
Kristin Sandgren

2013-05-31 @ 08:44:00
URL: http://malinedlund.blogg.se
Postat av: Maja

Jag hittade dig via Lady Dahmers blogg, tror att du hade skrivit en vettig kommentar och så klickade jag mig hit. Och ja, nu är jag fast! :)

Svar: Nämen vad skoj :) hehe härligt att höra att du är fast ;) kram kram
Kristin Sandgren

2013-05-31 @ 09:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0