Lite bilder från dagen

Jodå det blev allt en dag utomhus trots läskiga sniglar, skällande hundar och spindlar (minsta svarta prick är en farlig spindel här)
Har varit flitig med mobilkameran så här kommer några instagramade bilder från dagen.
 
Vi började dagen med att sova till 08,30 både jag och killarna. För jädra gött. Det gjorde att vi misssade Alfons Åberg-kalas på förskolan men eftersom Vide har varit misstänkt magsjuk i helgen så hade jag nog inte vågat ta dit honom ändå. Nu verkar han vara bra i magen igen i alla fall *tummen upp*.
 
Vi stack ut nästan direkt efter frukosten och började med att kasta kottar.
Lunchen intogs självklart ute på altanen.
Och Vincent bara sov ♥
Hur najsig är det inte att en kan ränna runt i bara tisha utomhus då?
Eftersom Vide gick miste om ett kalas kände jag för att kalasa till det lite själv här hemma. Skulle ändå baka sockerkakor och hade grädde som gick ut i dag så då passade jag på att göra smarriga bakelser med jirdgubbssylt, vaniljkräm och bananer emellan och rejält med grädde på toppen. Som varsin liten minitårta helt enkelt.
 
Härlig dag på alla sätt och vis!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0