Två sömntutor och en legonörd

Ja den här lördagen kommer nog gå till historien som den slappaste ever.
I tre timmar låg två trötta killar och snosade på soffan.
Håkan blev sugen på att bygga lego så han plockade i sär sin största bil och lade allt i prydliga högar för att sedan börja bygga ihop den igen. Så kan man ju också fördriva tiden...
Själv passade jag på att frysa in ett berg pannkakor samt baka en kladdkaka i långpanneformat som även den frystes in. Jag och den däringa frysen har haft en mysig dag som ni förstår. Nu ska vi dra igång en film och jag ska hugga in på min ölkorv like theres no tomorrow.
Hörs i möra!

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Underbart. Jag har också en sambo (och en pappa!) som älskar lego. Techniclego is taking over our home liksom.. Ha en fin dag!

2013-05-06 @ 09:59:21
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0