12 November

Hej och god förmiddag!
I dag är det tisdag och det är lite av en favoritdag på ett sätt eftersom det oftast (inte alltid men ofta) betyder sovmorgon och lång pyjamasfrukost utan stress och magsår eftersom vi inte har någon tid att passa.
Just nu dricker jag kaffe framför datorn, Vide ser på pippi på de sju haven och Vincent sover igen.
Fast jag kan inte sitta här och päsa så länge till för i dag stå det städning på schemat. Känns som att jag har polerat in ett tunt lager bebiskräks på precis vartenda golv i huset det sista så det är mer än välbehövligt.
Fast själva moppandet lär väl få vänta tills orsaken till kräkset har gått och lagt sig för natten kan jag tro.
 
Nu kan han dra sig upp för att rota i kökslådorna också. Heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0