13 November

I dag är en sorgens dag för mig. Mitt liv känns tom, ja så gott som meningslöst faktiskt. Varför då? Jo för att i går såg jag sista avsnittet av Dexter beuuheuuu!
Satt här i går och betedde mig som en översvämmad fontän dels för att slutet var så jävla sorgligt (och jag älskar att fulgrina till sorgliga hjärtknipande slut såklart) och dels för att det var slut liksom. Helt slut. Inget mer Dexter *darr på underläppen*
Så vad ska jag nu fylla tomrummet i mitt hjärta med?
 
Breaking bad eller Sons of anarchy?
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag beklagar sorgen ;) Har du sett Sherlock Holmes serien? Om du inte har sett den så mååååste du se den, sjukt bra! Tror att den finns på Netflix :)

Svar: Jag har sett första säsongen av någon scherlock serie och den var bra. Den gick på svt för ett tag sedan. Är det den du menar? Känns som att det finns flera.
Kristin Sandgren

2013-11-13 @ 14:09:22
Postat av: bella

Har själv börjat med breaking bad och blev göööörgla i den, rekommenderas skarpt! Håller med föregående om sherlook holmes också :-)

Svar: Hehe du får inte ge mig MER förslag jag kan ju inte sitta och glo på serier hela dagarna (eller? hehe)
Kristin Sandgren

2013-11-13 @ 15:03:31
URL: http://bellathebean.blogg.se
Postat av: Stoffe

Sons of Anarchy!! Lätt

Svar: Jag var mer sugen på Breaking bad så nu gör du det svårt för mig :P
Kristin Sandgren

2013-11-13 @ 15:26:41
Postat av: sanna

Älskar breaking bad! Vi har t.o.m. köpt alla boxarna efter att ha plöjt alla avsnitt på netflix ;)

Svar: Den verkar ju bra men jag är så sugen på att se båda två och tiden räcker inte till. Får nog dra lott ;)
Kristin Sandgren

2013-11-13 @ 15:44:00
URL: http://frufur.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0