15 November

Hej hej hemskt mycket hej!
I dag kan vi rita ett kors i taket banne mig för jag var äntligen tillbaka på gymmet. Hig five på den som min personlige tränare skulle ha sagt höhö. Så nu kan jag ta helg med gott samvete (hade jag fan gjort annars också såklart). Fast jag ska inte ligga på sofflocket och äta praliner direkt för jag har fullbokat med både jobb och kalas. Mest jobb men det känns bara roligt. Jag önskar er alla en trevlig helg så hörs vi när vi hörs.

Förresten. Många säger ju att dom känner sig som sexigast när dom precis har tränat och är svettiga och eeeh härliga. Well. Jag är inte en av dom. Mvh den överkokta kräftan.



Kommentarer
Postat av: Maja

Gött! Hoppas att du får en härligt helg! :) Har dock totalt missat vad du jobbar med?

2013-11-15 @ 12:59:45
Postat av: Anna

Har inte testat det, så det måste jag göra isåfall, är helt desperat vissa stunder!
Jag va ju så naiv innan Nora föddes och trodde hon skulle vara lika lugn som maya när hon va bebis, tji fick jag :p

2013-11-18 @ 18:55:04
URL: http://desenastetankarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0