25 November

Hej och välkommen måndag.
I dag har jag verkligen massor att göra. Många tråkiga telefonsamtal som måste ringas samt det ena med det andra med det tredje. Jag har till och med skrivit en sån där käck liten lista på "what to do" så att jag inte glömmer något. Dagens första punkt som var ett bvc-besök blev avbokat i sista sekunden så då hann jag ju med en trevlig pw i solen tillsammans med Emelie som hade oturen att lämna samtidigt som mig på förskolan och fastna i mina hurtiga klor höhö. Nädå hon var inte svårövertalad som tur var.
Väl hemma så har jag börjat beta av den däringa listan men det går trögt eftersom jag inte kommer fram till försäkringskassan. Det är tydligen så många som ringer att jag inte ens kan hamna på köplats 159. Måndag som sagt...
Nu ska jag däremot ta en välförtjänt paus i mitt hårda arbete för om bara en halvtimmesfjärt så ska jag och Vincent gå och hämta hem storebrorsan igen. Det har jag däremot inte skrivit upp på min lista men jag får väl görat ändå höhö.
 
Vy från morgonens uppfriskande promenad *klämkäck hurtbulle med snor i skägget och spänst i stegen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0