28 November

Ett ynkligt hej från sjukstugan.
Jag som typ aldrig är sjuk kände i går kväll på jobbet den där skavande känslan i halsen som betyder att nu är det kört Kristin, i morgon bitti är det du som sväljer rakblad muöhöhööööö.
Gjorde ett tappert försök att mota Olle i grind genom att svepa en mugg honungsvatten spetsad med whisky men det hjälpte ju föga. Lagom till att jag skulle gå och lägga mig så öppnades även snorkranen upp och förkylningen var ett faktum.
I morse kunde jag knappt svälja men som vanligt är det ju värst på morgonen så just nu känns det nästan uthärdligt.
I dag blir det med andra ord inte så många knop gjorda utan vila i kombination med en jävla massa honungsvatten så jag orkar gå till jobbet i kväll. Hoppas barnen är med på den planen bara...

Svårt att säga vem som är tröttast på denna bilden. Jag eller den numera åttamånaders bebisen <3



Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Krya på dig! :) Ha en fortsatt fin dag! :)

2013-11-28 @ 11:05:00
URL: http://twoplusone.se
Postat av: Maja

Usch vad segt!Krya på dig!Kram

2013-11-28 @ 11:50:34
Postat av: Malin

åttamånaders bebisen är så sjukt söt, är han saknad imorgonbitti så kan det vara jag som kidnappat honom under natten ;) hoppas du kryar på dig <3

2013-11-28 @ 17:55:01
Postat av: Louise

Ja det känns väääldigt skönt att slippa oroa sig mer! Hoppas ni blir friska snart! Vi åkte på feber och kräks i natt :/

2013-11-28 @ 18:42:45
URL: http://www.moonlightdrive.blogg.se
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Sugen på en ny header eller design? Klicka då in på min blogg eller min portfolio för mer info. http://flizanlizan.blogg.se/portfolio

2013-11-28 @ 20:34:46
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Anna

Yepp, testat mage, men funkar inte det heller. Tack för dina ord, gjorde mig glad =)
Krya på dig, suger att var sjuk, huu!

2013-11-29 @ 19:03:18
Postat av: mamma

så fantastisk bild krama från mormor

2013-12-01 @ 18:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0