6 November

Hej hej!
Jag tänkte att jag lite så här innan jag slänger mig i sängen med huvudet före skulle redogöra för dagens händelser för det här har inte varit en riktigt helt vanlig dag inte. Nädå.
Det började med sovmorgon till nio och en snabb frukost innan jag packade ihop hela cirkusen och drog till öppna förskolan. Båda barnen var riktiga solstrålar så jag kunde lugnt dricka kaffe och tjattra med vännerna ostört. Rätt gött ibland.
Efter det gick vi direkt till lekplatsen och hängde tillsammans med trevligt sällskap. Ja ett tag där var det nog mammorna som hade det roligast som slogs om att få åka linbana medans barnen stod vi sidan om och tittade storögt på spektaklet höhö.
Efter en timme hade de lite mer stillastående mammorna förfrusit både det ena och det andra så då var det dags att pallra sig hem och utfodra barn och sig själv samt slappa lite för att sedan dra till jobbet. Japp ni läste rätt jag är tillbaka på arbetet och det känns för jädra gött (särskilt efter gårdagens fläckiga historia).
Jag tog inte ut mig fullständigt dock efterom jag bara var där tre timmar. Bra start.
Hepp nu ska jag slå ihop mina blå för i dag. Kanske läsa en rad eller två i femtio nyanser av honom om jag orkar, har inte riktigt fastnat i den ännu men det kanske kommer? Eller är det mig det är fel på nu igen?
God natt på er så hörs vi i morgon!
 
Här har jag precis fått klagomål från dom här två sötnosarna att jag ger för dålig fart...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt och höra att det kändes gött med jobbet. OM en månad är det min tur, heltid direkt. Jag hoppas det kommer kännas likadant för mig då!

Kram på er!/Sanna

Svar: Det kommer säkert gå galant även för dig ;) kram
Kristin Sandgren

2013-11-07 @ 13:57:00
URL: http://frufur.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0