Barnkalas och pepparkaksgubbar

Ja den här dagen har gått undan minst sagt. Först stod det barnkalas på schemat och det var ju tur att jag grundade med en hälsofrukost så att jag med gott samvete kunde sitta och trycka i mig glass, maränger, grädde och chokladsås i stora lass hähä.
Efter kalasandet så har vi ägnat oss åt den årliga "favoritsysslan" här hemma nämligen att ta årets julkort. Numera är det ju hela två barn som ska fastna på samma bild och vi kan ju lugnt konstatera att det var mer än dubbelt så svårt än vanligt. Var det inte barn som hasade i väg eller surade så var det en kattjävel som gick i vägen eller en kråka som var för långsam *vrider svetten ur tröjan*.
 
Det blev inte en enda bra bild kan jag meddela (fast gott om roliga förstås höhö)
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Underbara kort :)

2013-11-24 @ 18:25:33
Postat av: Malin

Alltså jag dör, hur söta som helst, jag tycker du har ett perfekt julkort där uppe precis så som det är (alltså alla bilderna tillsammans som du har dom nu).

2013-11-24 @ 18:27:12
Postat av: Maja

Haha fantastiska bilder!Kommer helt osökt att tänka på "Sunes jul" när de ska ta julkort hehe...:)

Svar: Jag var ungefär lika "sansad" som den fotografen där i slutet hehe
Kristin Sandgren

2013-11-24 @ 18:34:59
Postat av: Diana

Hahaha åååååååh sött!! <3

2013-11-24 @ 20:41:45
Postat av: Betty

Hahaha vad roligt!
Bästa kortet är det näst sista, Vide har kastat in handduken :)
Jag håller med tidigare kommentar, använd alla på ett kort!

2013-11-24 @ 23:25:35
Postat av: sändy

underbara kort! skildrar hur julen ska vara rätt bra tycker jag :)

Svar: Fullt ös medvetslös ;)
Kristin Sandgren

2013-11-25 @ 08:33:03
URL: http://darkling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0