10 Oktober

Hej hej hemskt mycket hej. Den här dagen började med att jag slängde en blöja i tvättkorgen i stället för i papperskorgen och att vi glömde att vi skulle till förskolan. Eller rättare sagt jag hade glömt det i går kväll och alltså inte ställt något larm. I morse när vi vaknade ,en aningens för sent, hade däremot minnet kommit tillbaka. Aja det får bli en mysdag hemma helt enkelt. Håkans dag började ju också bra med att han glömde matlådan. Lika (snurriga) barn leka bäst?

Kaffe kanske kan få hjärncellerna att vakna till...



Kommentarer
Postat av: lina ♥ hampus

Ja en kopp kaffe e alltid lika gott,fast jag dricker oftast en på förmiddag och en på eftermiddagen. Beror lite på hur dagen är också. Men känner inget beronde av det och skönt är väl det för det är ju inte billigt. Men det är ju ett sätt att slappna av på tycker ja och jag kan inte dricka för mycket för jag har haft magsår så jag måste ta det lugnt. Peppar peppar så har min vecka varit bra trots att vi är småkrassliga här vi har inte missat något eller några möten än

Kram

2013-10-10 @ 10:36:56
URL: http://mammatillhampus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0