18 Oktober

Hej kära läsare.
Om ni inte har hunnit logga in på fejjan ännu så kan jag meddela er att det är fredag i dag (fast antagligen kollar ni väl fejjan innan ni kollar min blogg men jag antar att jag är snäppet efter hähä).
Jag har i dag gett Vides stackars förskolepedagoger lite merjobb så här den sista arbetsdagen innan helgen genom att skicka dit honom i kalsonger. Vi får se hur det går. Att lämna i dag var i alla fall inga problem för det kom direkt en liten kompis som ropade "Hej Vide kom och lek med mig!". Hand i hand gick dom i väg och jag stod glömd kvar.
Ja det var så gölligt så jag var tvungen att svälja hårt tio gånger och låtsas att jag fått skit i ögat.
 
Något som däremot inte är skit i ögat är som bekant Dexter Morgan så nu hoppas vi att Vincent sover en stund så den här morsan kan få lite kvalitetstid eeehehehe *lägger armbågen i en stor dreggelpöl*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0