23 Oktober

Hej och hallå från en som är lite smått trött på livet.
Nädå så illa är det kanske inte men nästan. En viss liten förstfödd har startat med trotset igen och det är inte välkommet. Han har även blivit blygare än vanligt och nu när vi kom till öppna förskolan ville han inte alls gå in och leka utan blev bara jätteledsen. Då känner man sig som världens sämsta trots att det är för hans skull som man går dit. Han älskar ju det annars så jag vet inte riktigt vad som gick fel i dag. Kanske är det en reaktion på att vi slutat med blöjan? Någon mer som varit med om liknande när blöjan tagits bort? Till slut så släppte det så klart och han lekte och hade skoj och ville som vanligt inte gå hem haha.
 
Sedan har jag ett problem till som ni behöver hjälpa mig med. Jag ska nämligen på halloweenfest på lördag och eftersom jag som vanligt är ute i god tid (haha) *stresseksem* så ska jag ju nu försöka komma på vad sjutton jag ska klä ut mig till. Eftersom jag inte kan bestämma mig så tänkte jag att ni skulle få göra det åt mig. Bra va. Så nu är ni duktiga och röstar eller kommer på något annat bra okej.
 
Dödskalle kanske?
Elak clown?
Pop art?
Eller kanske något annat...eh...fint...?

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Clowner är f-n läskiga. Kör på det! =)

2013-10-23 @ 14:05:34
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: ewe

Popart va ju gör snyggt! Kör på de!

2013-10-23 @ 15:31:31
Postat av: Nyfiken

hur känner du egentligen spiderchick?

Svar: Vi har fått kontakt via bloggarna :)
Kristin Sandgren

2013-10-23 @ 22:14:56
Postat av: Betty

Lady Gaga med köttklänningen! Det trodde jag var givet ;-)

Svar: haha det borde ju vara givet egentligen ;)
Kristin Sandgren

2013-10-24 @ 11:00:00
Postat av: Jonas

Jag röstar på Death Metal bilden längst ner till vänster ja xD

2013-10-24 @ 13:22:03
URL: http://thegamingground.com
Postat av: sändy

clown!!

2013-10-24 @ 18:48:10
URL: http://darkling.blogg.se
Postat av: Diana

Döskallen!! Haha vad svårt för dig med ännu ett alternativ! Men du skulle givetvis naila vilken utstyrsel som helst :D <3 Eller matcha mig med disneyzombie, jag ska va snövit :D Kalle nappade ju ej på den lilla sjöjungfrun..hrm...

2013-10-24 @ 21:58:35
Postat av: Tess

Jag ska vara Raphael och Connor ska vara Michaelangelo när vi går bus eller godis på torsdag :-) Inte så läskigt, men det var Connor som valde :-)

Svar: Vad skoj! Det vill jag gärna se bild på :)
Kristin Sandgren

2013-10-25 @ 00:09:05
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: Tess

Det kommer det nog i bloggen :-)

2013-10-25 @ 13:21:41
URL: http://highlandertess.blogg.se
Postat av: Anonym

Pop art!Skitcoolt. :)

2013-10-25 @ 22:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0