26 Oktober

Ja i dag är det stora utklädningsdagen för mig men jag avslöjar ännu inte vad jag ska vara tihi *cliffhangrar*
Jag tänkte att vi skulle titta lite på hur jag har sett ut tidigare halloween (det jag har bilder från i alla fall).
 
2007 Var jag på stor halloweenfest i en byggdegård. Jag hade piffat till mig med en sopsäck, varningstejp och röda ögonbryn. Oklart dock vad jag skulle föreställa...
2008 Var jag på stor uppstyrd fest i byggdegård ännu en gång föreställande Poison Ivy och jag hade festat till det med grönt nagellack på ögonbrynen.
2009 Hade jag och Håkan fest hemma i vårat gamla house och jag var typ vampyr med lång kliig peruk, skavig hatt och för trång skinnkjol. Här var jag även gravid med Vide i smyg.
2010 var det dags för byggdegårdsfest igen och jag var candygirl med massa godis runt halsen, en cellofanskapelse på pallet och mängder med rosa rouge.
Tydligen så var 2010 senaste gången jag var på halloweenfest så det är ju verkligen på tiden alltså. Sist jag klädde ut mig var på Dianus 25-års kalas också det 2010 och då var jag Lisbeth Salander med två ringar i snoken (vilket inte syns på bilden...)

Nu hinner jag inte sitta här och klämma längre för nu börjar årets förvandling. Nu är bara frågan ska jag ha rosa eller blått hår...

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ah, ett Saw fan på sista bilden ser jag =) Klockrena kostymer i övrigt ;)

2013-10-26 @ 21:15:33
URL: http://thegamingground.com
Postat av: Betty

I love poison ivy!

2013-10-26 @ 22:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0