7 Oktober

Hej på er.
Här sitter jag i soffan mol allena och har det lite småtrökigt. Skulle ju kunna plocka iordning, tvätta en maskin, bädda sängarna, städa Vides rum and the list goes on men jag känner att jag förtjänar lite slapp i soffan. Vincent sover gott och Vide är på förskolan så då får en passa på liksom.
Min underbara svärmor var med mig i Vara tidigare i dag och passade Vincent så att jag kunde få ta dom där stackars proverna också så nu får vi se om dom hittar vad som är fel (eller helst av allt villl jag ju inte att dom hittar något alls såklart).
Hepp nu ska jag ta en kopp kaffe, mysa ner mig under en filt och slå på något hjärndött tv-program. Ha det gött så hörs vi sen!
 
Ännu en bild från promenaden i går.

Kommentarer
Postat av: Felicia -asslatjejerna

Åh vilken fin bild!

2013-10-07 @ 13:39:24
URL: http://asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0