Ugglor i mossen och en efterfrågad bok

Ja jag är medveten om att jag är så sist på bollen som det går att vara nu men i dag fick jag till slut ta över boken som har vandrat runt bland kvänums tjejer.
Eftersom fjällan gillar den så är jag lite lagom skeptisk för det är sällan eller aldrig som vi delar smak (sällan jag delar smak med någon över huvud taget nu när jag tänker efter) höhö.
Ska bli spännande att se what the fuss is all about.
 
Med boken följde även en ny mössa till sorken eftersom han hade vuxit ur den han fick när han föddes. Den var för stor då så han har ju aldrig kunnat använda den. Hur bra vänner har inte jag eller? Tack så hemskt mycket ännu en gång Ewe! Som du ser så sitter den perfekt (och det finns även lite utrymme att växa i).

Kommentarer
Postat av: Betty

You are not så sist på bollen, jag är OCH är precis som du väldigt skeptisk. Du får tala om för mig! Btw, en liten fika med ögonbrynsfix tycker jag

2013-10-09 @ 22:51:31
Postat av: Malin

sötaste mössan <3

2013-10-10 @ 07:04:48
Postat av: Elin - Livat på torpet

Men sötmössan! Och nu kommer du ha ännu mindre tid att blogga, nu kommer du bara att engagera dig i "mr Grey" ;)

Svar: Ja visst är den söt! Ja hur ska jag få tiden att räcka till egentligen? Det är tur att jag inte jobbar i alla fall ;)
Kristin Sandgren

2013-10-10 @ 09:33:26
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0