15 September

Hej och god morgon!
Vilken dag vi hade i går alltså. För det första så var det barnfestival i Öttum som vi för fösta gången kunde närvara vid. Jättefint ordnat verkligen med hoppborg, traktorer, minizoo, barnteater, hopp i höstack, brandbilar och till och med ett spökhus. Sedan blev vi hastigt och lustigt bjudna på mysig brakmiddag hos ett par vänner. Trevligt värre förstås. Från kvällen har jag tyvär inga bilder men från dagen i Öttum har jag ett par som dyker upp senare.
 
I dag får vi se vad som häder. Jag fick lite hastigt och lustigt för mig att starta operation blöjfri i dag. Vide är jätteduktig med att gå på pottan och man behöver inte ens påminna honom så länge han går med rumpan bar men med kläder på har det inte gått lika bra. Nu det senate har han börjat vägra att både gå med rumpan bar och att sätta på sig kalsonger men som den pedagogiska förälderna jag är *host* så lyckades jag få på honom dom i dag med muta i form av lastbilar på teven och löfte om popcorn och godis (och guld och gröna skogar). Än så länge går det jättebra och han har redan varit på pottan en gång. Stolt mor.
 
Sötaste kalsongrumpan ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0