30 September

Hej på dig sista september.
Helgen har gått fort även denna gången. Håkan hjälpte sina föräldrar att lägga plattor på lördagen och även jag och barnen pallrade oss dit på eftermiddagen för att bli serverade god mat och för att bli av med den sista tårtan från dopet som stått och tagit plats i frysen. Det gick inte ens att gissa sig till att den hade varit fryst så god var den fortfarande och det gillar vi ju. 
Söndagen började med en promenad upp till Oltorp tillsammans med vänner plus barn för att gå tipspromenad. Tre timmar var vi ute sammanlagt och det måste ha varit all frisk luft som fick mina ögon att gå i kors för efter lunchen kände jag att jag behövde lägga mig en stund och sov FYRA timmar(!!!). Jag minns att jag satte larm på en timme och snoozade två gånger sedan är det...svart.
Man känner sig aldrig så mycket som ett utsketet päron som efter en sån grej alltså. Också lite skamkänslor på det.
Otroligt nog så somnade jag i hyffsad tid i går kväll och sov hela natten igenom och vaknade som vanligt och kände mig totalt outsövd på morgonen. Hur mycket ska man behöva sova egentligen?
 
I dag har jag i alla fall gjort någon form av bot efter den där sovarsöndagen genom att våga mig till gymmet själv utan min pt och lyckades som avslutning göra den där jävla plankan 3x1 minut. Fan vad bra jag är!
 
Några bilder från i lördags
Barn på rymmen...
Fika satt bra i den lilla magen efter att ha gått det långa varvet för egen maskin.
Fast lite krafter fanns det allt kvar i dom små benen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0