Kräftskiva 21/9

Här kommer de lite bilder då. Det finns betydligt fler men dom tål inte att ses om en säger höhö.
 
Första bilden togs på en arg/fundersam/irriterad? kråka.
Kräfthattsprydda och kräftätande kräftskivegäster (och en påse räkor)
Fint pyntat partytält.
Emelie och jag skulle vara med på bild. Den här blev bäst.
Nä skoja bara den här blev bäst.
Miklo var där.
och Sandra!
och fjällis såklart.
Här pågår en prisutdelning i tipspromenaden.
Glad vinnare med finfina priser.
Här ser det ju ut som att bäck vill ge Patrik en fet smäll men det är bara som det ser ut.
Det här var rena giftet hälsar alla som smakade. Själv luktade jag bara på't och det är jag glad för höhö.
Här pågår säkert en djup disskusion om vem som är bäst på pingis och jag tror dom kom fram till att det var jag (ja jag gissar hej vilt).
Larsa och Sofia var på g.
Fas mest på g var Royne som bjöd på fantastiska dansmoves.

och med den bilden avslutar vi det här inlägget!

Kommentarer
Postat av: också sändy

Härliga kräftbilder!
Blonda killen i mitten, ovan svarta balsamflaskan är slående lik min svåger. Krilles okände bror? fast denna har hår ;)

Svar: hahaha det har jag aldrig tänkt på :D
Kristin Sandgren

2013-09-26 @ 19:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0