Plankan

Ja gud vad nöjd jag är över mina stackars plankanminuter. Så jävla nöjd. Tjatar om det mest hela tiden gör jag också. Känner mig oövervinnelig. Utmanar således en motvillig Håkan på duell  och det gick ju som väntat...
Skämt och sido...
Jag hade ju inga andra förväntningar än att kråkan efter 18 sekunder skulle ligga platt mot golvet, kippande efter luft, och gråtande så att säga beg for mercy men tror ni inte att den envisa bengeten klarade av det! Faanhelvetesjävlaskiiiit.
Fast å andra sidan så har ju inte han spenderat nio månader totalt frånkopplad från sina magmuskler såattheee jag är fortfarande bäst!

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Klart du fortfarande är bäst! ;)

2013-10-01 @ 09:57:15
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0