20 April

En solig hälsning från Kvänum!
En helg går fort men den går nog faktiskt ännu fortare när en jobbar. Ni andra har väl kunnat götta er i solen flera dagar nu förresten nääääääeeeeeeråååååå jag är INTE bitter) men nu är det min tur! (i en dag i alla fall innan jag går på't igen). Hoppas på lite sol och värme i morgon också alltså.
 
Det känns trots allt att jag inte är van vid att jobba så efter min först arbetsvecka så känner jag mig allt lite mör och smått apatisk så i stället för att åka till svägerskan och möla påskmat och vara social och trevlig så gick jag hem och slängde mig på soffan med det välfyllda påskägget i högsta hugg. Tanken på en kväll med egentid i soffan helt SJÄLV, ENSAM, mol allena *nyper mig i armen för att se att jag är vaken* var alldeles för lockande med andra ord. Så kan man också prioritera...
Mvh den asociala enstöringen.
 
Jag och mitt ägg (ja det är ett par nerdragna persienner ni ser i bakgrunden...)
 
Vad hände med min högerhand och framför allt lillfingret egentligen? It's aliiiiiiive!

Kommentarer
Postat av: Tigerhonan

Jag har också bott i Kvänum :)

Svar: Fint ställe Kvänum :)
Kristin Sandgren

2014-04-20 @ 17:26:32
URL: http://tigerhonan.blogg.se/
Postat av: storasyrran

Hahahha du skriver så underbart jämt. Kram på dig och hoppas du får lite sol på dig imorn!

Svar: Tack fina du. Det senaste känns det som att jag har fått krysta fram varenda bokstav så den kommentaren värmde <3
Kristin Sandgren

2014-04-20 @ 18:52:13
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0