27 April

Tjo!
Herre min get vilken trevlig helg jag har haft då. Fullt upp precis hela tiden och sommarvärme på det. Härligt!
Tänkter förstås dissekera helgens bravader här på bloggen och vi börjar väl att skära i fredagen då.
 
På fredagen fick jag hit ett gäng fina kollegor för grillning och förfest innan aw på hotellet.
 
Grillmästaren in action.
Söta Linda.
Fler söta.
Dags att bege sig men först let me take a selfie.
Kvänumsgårdens partyelit.
Skål!
Jag körde på popcorntröja, urtvättade jeans och spikes (skorna då alltså höhö)
Tur att vi kom dit och fick fart på dansgolvet (och trubaduren) säger jag bara.
Titta vem jag hittade då!
 
Kvällen fortsatte sedan på pitchers i Lidköping där vi dansade tills svetten rann. Väl hemkörd höll jag på att gå in i fel hus (till mitt försvar så hade chauffören stannat framför fel men ändå höhö) och på morgonen vaknade jag upp med en halväten banan under kudden. Det är tur att det här med fest inte händer så ofta alltså eheheeeeee.

Kommentarer
Postat av: Tänkte nog att det var du. :D

https://www.facebook.com/pitcherslidkoping/photos/a.614173498659783.1073741836.435603246516810/614174881992978/?type=1&theater

Svar: Hahaha fasen vad snyggt!
Kristin Sandgren

2014-04-27 @ 21:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0