24 August!

Hej hopp från ett utsketet päron!
Jag är så otroligt trött. Ögonen går i kors och gäspar jag bara en enda gång till så börjar väl ryktet gå om att bebis nummer tre ligger och gror i min krånglande mage.
Det är väl bara lite mycket nu helt enkelt. En kollega som jag inte sett sedan jag kom tillbaka från semestern undrade om det också var min första vecka tillbaka på jobbet efter semestern.
Eeeeeeeh.....öööööööh....va....jo men det är det ju höhö. Alltså har jag bara varit tillbaka på jobbet en vecka? Känns som ett halvår pga av allt med översvämningen och dess efterdyningar. Fast varför klagar jag egentligen? är det kanske min egen källare som svämmat över? Måste jag spendera all ledig tid med att gå igenom förstörda kläder och ägodelar samt ligga sömnlös över detta på nätterna? Nej så jag ska egentligen bara hålla käft och rycka upp mig lite. Lika delar godis och chips ska nog få mig på rätt köl igen så värre är det inte. 
 
Toppar det här deppinlägget med ett happy face från bröllopet förra helgen där jag försöker hålla fast en bångstyrig ballong. Det där fantastiska bröllopet som jag fortfarande inte har hunnit visa några bilder ifrån men det kommer!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så jätte snygg !!

2014-08-24 @ 20:33:17
Postat av: Mamma

Så jätte snygg !!

2014-08-24 @ 20:33:23
Postat av: Anonym

Härlig bild!!!!;)

2014-08-24 @ 22:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0