14 December

Då provar vi att blogga lite från mobilen då. Det var inte igår. Jag hör ju till det där utdöende släktet som fortfarande allra helst sätter mig framför laptopen och knapprar höhö. Men nu befinner vi oss i var sin ände av soffan jag och den kära datamaskinen och jag är på tok för lat för att lyfta på arslet så here we are. 
 
Tredje advent redan och inte en snöflinga i sikte. Har ni andra fått någon julstämning? Här på bergsgatan jobbar vi fortfarande på den men i går bakade vi pepparkakor (ivrigt skrålandes till julmusik) och i dag ska julgran inhandlas så nog börjar det lukta jul ändå. Hoppas ni har en fin helg!
 
Gårdagens bagare Bengtsson som hjälpte mamma att baka pepparkakor (och knöka in deg i munnen)

Kommentarer
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

lite snö skulle sannerligen göra susen för julkänslorna! men lite börjar de ändå smyga sig på nu tycker jag ..

2014-12-14 @ 22:54:58
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: ellia

haha aow... vilken söt bild

2014-12-25 @ 22:28:01
URL: http://www.livetenligtellia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0