25 December

Kikar bara in som hastigast mitt i alla julfiranden för att önska er en god fortsättning och så vidare.
Just nu sitter vi och pustar ut efter julfirande nummer två av tre. Magen står i åtminstone åtta hörn nu efter att ha ätit julbord till frukost lunch och middag i dagarna två. Pust. Men i morgon, efter sista passet på jobbet för den här veckan, är det på´t igen såklart men sen vill jag nog inte se röken av varken prinskorvar eller strykande åtgång förren nästa jul.
Bloggen får vi se när jag hinner med nästa gång men förhoppningsvis till helgen då jag är ledig från både jobbet och släkten muöhöhö.
 
Ha en fortsatt fin julhelg så hörs vi när vi hörs!
Det här fotot fick bli en av julklapparna till mormor, morfar, farmor och farfar fast i färg då men det var himla fint i svartvitt också ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0