Fredagens fruhippa

Jomenvisst.
I fredags gick äntligen fruhippan för mina två kära kollegor, som vi planerat i evigheter, av stapeln. Wihooo. Jag har verkligen gått som på nålar dom sista veckorna på jobbet i rädsla för att försäga mig. Det har till och med gått så långt att jag drömde att jag fick värsta ticsen i personalrummet och bara vrålade rätt ut att det blir fruuuuuuhippppaaaaaaaaa på fredaaaaaag! *bröl*
Mycket tissel och tassel har det varit men våra kära fruar har inte misstänkt någonting. Hig five på oss!
Här kommer lite bilder både från kameran och insta dårå.
 
Brudarna plockades upp och forslades med ögonbindlar hem till mig där vi kollegor hade samlats för att överraska dom.
Här är fina Sandra och Nina som får lockar i håret.
Hela köket fullt med goa kollegor.
Jag fick i uppdrag att styla fruarna efter varsitt årtal. Nina fick 50-tal och Pernilla 80-tal.
Snygga brudar!
Fler snygga brudar.
Jag var ju också där såklart.
Sedan bar det i väg mot hotellet för smaskig julbuffé och på vägen dit terroriserade vi mina grannar genom att låta fruarna knacka dörr och sälja godis...dyrt.
Väl på plats skulle dom klippa fem kalsonglappar var och den ronden vann Nina snabbt som attan.
Här laddar vi upp med käk...
...innan vi gjorde after worken osäker.
 Jungfrubröst anyone?
Sista bilden för kvällen belv självklart en selfie.
 
En mycket lyckad kväll om ni frågar mig för det var längesen som jag hade så roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0