Tre grejer sen sist

Ja när en inte bloggar på år och dar hinner det ju faktiskt hända en hel del i ens liv *en viss ton av ironi* hähä. Tänkte mest bara ge er en uppdate så ni hänger med i svängarna här.
 
För det första så har toaletten blivit färdigtapetserad. Yey! Tyvärr finns det så gott som inget dagsljus nu för tiden så här kommer två lite halvkassa bilder på resultatet. Jag bara älskar den mönstrade tapeten. Den gör sig inte ens hälften så bra på bild som i verkligheten.
Resterande väggar går i ljusgrått som är samma nyans som den ljusaste gråa i fondtapeten.
 
För det andra så har vi bokat en resa till Gran canaria i mars nästa år. Måtte tiden gå fort bekås aj niiid såme sun in maj fääääjs.
 
Och nu till det mest spektakulära av allt. Jag har den senaste månaden fått vågigt hår på ett ställe på huvudet. För övrig samma ställe där jag tappade massa hår i samband med amning. Sedan växte det ut bara för att tunnas ut igen och nu bli...krusigt? Till och med min frisör reagerade på eländet. Vad är det som händer?
 
Eeeeeeh......slut på rapporten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0