1 Februari

Hallå där lördagsfirare. För visst firar vi väl att det är lördag?
Vad har jag gjort en dag som denna då. Jo jag har både hunnit jobba och träna och efter träningen gjorde jag det enda rätta och gick och köpte en stor lösgodispåse, en ölkorv, fem päron och en tidning. Inget konstigt alls.
Lördagsgodiset ska ätas tillsammans med en ostbricka i kväll i samband med melodifestivalstittande. En helt okej lördag om ni frågar mig.
 
För en stund sedan hade vi pärlplattepyssel här hemma. Alltså Håkan och Vide pärlade och jag fotograferade (och gick sen och satte mig framför datorn med en kopp kaffe och skrapade hem cirka noll föräldrapoäng) 
En viss liten person hade nog också gärna stuckit ner lelle handen i pärlburken och grävt runt men riktigt kul skulle vi inte ha det.
 
Hoppas ni alla får en rikigt trevlig lördagkväll och på återseende!

Kommentarer
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

hahaha. lilla bebben då! när vi pärlade häromdagen var min baby VANSINNIG för att han inte fick dra sitt strå till stacken..
lösgodis önskar jag att jag hade idag också..mmm. lät smaskens!

2014-02-01 @ 20:08:05
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Malin

Hahaha det är skönt att du tell it like it is, jag hade gjort precis samma ;)

2014-02-02 @ 08:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0