15 Februari

God morgon höll jag på att skriva men lite så är det faktiskt. 
Vincent slog nya sömnrekord i dag så jag höll nästan på att trilla ur sängen när jag tittade på klockan. Bör tilläggas att han bara sov en halvtimme på hela dagen i går eftersom han hade alldeles för skojigt hemma hos våran playdate.. Jag antar att han tog igen all förlorad sömn som han någonsin har haft i natt.
Hur var eran gårdag då? Blev ni uppvaktade?
Själv köpte jag lite choklad åt kråkan och ordnade med god middag med nutellamousse och jordgubbar som avslutning på hela kalaset och av Håkan fick jag...*trumvirvel* ingenting.
Inte ens ett taffligt försök till romantik vid läggdags(!) Han är minst sagt ute på tunn is den mannen höhö.
 
Vilken tur då att jag redan hade köpt blommor till mig själv i förebyggande syfte.

Kommentarer
Postat av: Betty

Hahaha! "Inte ens ett taffligt försök till romantik vid läggdags" hihi kul!

2014-02-15 @ 19:24:53
Postat av: Elin - Livat på torpet

Haha! Men kråkan då... själv hintar jag min karl varenda år. Enda sättet att få en blomma och choklad. Annars skulle han komma hem med ingenting han också ;)

Svar: Hintar fick han så det räckte och blev över men det hjälpte tydligen inte höhö. Han kom faktiskt hem med hjärtformade geisha-kakor redan på måndagen så han var väl ute i god tid bara ;)
Kristin Sandgren

2014-02-15 @ 20:01:33
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0