28 Februari

Hej hej hemskt mycket hej!
Här har det varit dött ett par dagar men vad har egentligen hänt sedan sist.
Jo jag själv är en tand fattigare och kråkan har blivit ett år äldre till exempel. Båda dom sakerna hände på samma dag såklart. Party party! Jag var helt matt hela dagen efter bedövningen (hysterisk som jag är fick jag extra mycket) så jag var inte mycket att hänga i granen i går så jag får försöka skämma bort födelsedagsgubben i dag i stället.
I dag firar vi även den kortaste familjemedlemmen som har hunnit bli elva månader(!!!) Vart tar tiden vägen?
 
Ett försök till gruppbild men det är inte bara jag som har långa armar...
 
Det här gick bättre ♥
 
Hoppas ni andra får en fin fredag. Jag ska eventuellt på aw i kväll men det beror på hur tanden känns förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0