Orange is the new black

Det var längesedan jag tipsade om en tv-serie nu känner jag. Jag harvar ju vidare med fantastiska Breaking Bad (bara en säsong kvar nu buhu) och Doctor who men jag och Håkan har även börjat följa serier tillsammans. Vi har avverkat första säsongen av Hemlock grove (helt ok!) men våran senaste besatthet har varit Orange is the new black. Så fantastiskt bra! Vi har såklart plöjt hela första säsongen och väntar på att säsong nummer två ka dyka upp på netflix.
Alltså jag är säkert sist på bollen om denna serien men skit samma, jag vill bara uppmana alla jag känner att se den. Rolig så man skrattar halft ihjäl sig samtidigt som den är både svart och sorglig och alldeles, alldeles underbar som en bal på slottet....typ.
Se den nu! Ja fjällan det gäller även dig *pekar med hela handen*
 

Kommentarer
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

åh. nu måste jag verkligen titta på den också. har hört så mycket gott om den så det här var droppen som fick bägaren att rinna över ;) nästa serie får bli denna!

Svar: hehe ja det tycker jag absolut att det får bli :) Du kommer inte ångra dig!
Kristin Sandgren

2014-02-19 @ 13:04:37
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Malin

Jaja jag får väl ta tag i det... =)

2014-02-21 @ 07:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0