11 Januari

Hej hej!
Här har det varit lite dött i vanlig ordning men sånt är livet. I går var jag i alla fall på kommunens julfest som den här gången fick bli i januari. Esti-festi som festen hette höll till på Vara koncerthus. Mycket trevligt var det men maten var ett skämt och då särskilt efterrrätten som smakade salt och surt. Det var Estländskt tema (behöver jag säga mer) annat "smaskigt" som bjöds var estnisk surkål, tomatpaj och urblekt rödbetssallad. Nä mätt blev en ju tyvär inte. Fast i övrigt var festen mycket lyckad med bra underhållning och ett liveband som höll oss dansande in på småtimmarna. I dag har jag rejält ont i fötterna men inte i huvudet som tur är. Kan bero på att jag inte hann dricka mitt vin som jag kånkade med mig på förfesten (så det gör jag nu i stället).
 
Inga bilder blev det heller. Inte ens på mig själv. Om en inte räknar bilden på min glitterskoprydda fot som jag instagrammade för att visa att vi minsann hade fått första parkett (jo jag fick se en hel del skrev under kvällen...) men ni får väl helt enkelt tro mig när jag säger att jag var het som en basturökt skinka i juli höhö.
 
Nu ska jag fortsätta sippa rödtjut framför Breaking Bad. God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0