14 Januari

Hej och god morgon!
Här startade dagen redan klockan sju i dag så vi har ju hunnit vara igång ett litet tag. Eller ja ungarna är väl dom som har varit igång medans jag mest har försökt att vakna till liv. Efter en god frukost och en kopp kaffe så känns livet rätt okej igen faktiskt.
Vad har vi för planer i dag då? Inte så många faktiskt. Eftersom jag ägnade i princip hela dagen i går åt att storstäda huset från golv till tak så det riktigt glänste så har jag tänkt jämna ut det lite genom att göra prick ingenting i dag. En måste ha balans här i livet sa flickan och parkerade arslet i soffan.
 
också den klassiska frukostbilden på det. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Du är så redig när det kommer till frukost. Jag önskar jag vore hälften..

Svar: Frukost är ju det bästa jag vet så den orkar jag lägga energi på ;)
Kristin Sandgren

2014-01-14 @ 22:04:10
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0