20 Januari

Hej på er!
Här sitter jag och slappar i soffan med gott samvete för jag och Vincent drog till gymmet efter att vi lämnat storebror på föris. Det var ju ungefär hundra år sedan sist på grund av förkylningar och annat dumt så det kändes riktigt bra. Fint sällskap av fjällan och Emelie plus kottar fick vi också så vi hade det riktigt trevligt. Vincent satt så snällt fastspänd i vagnen och tittade på, det trodde jag aldrig att han skulle göra faktiskt. Det där med att sitta still brukar sällan vara hans kopp thé annars faktiskt.
 
Vad tycker ni om nya designen förresten? Det är ingen som sagt ett pip om den ännu...är den verkligen så hemsk? Hähä eller ni kanske inte ser den? Tryck på f5 i sådana fall så bör den väl dyka upp. Nu ska jag bara ljuga ihop en ny presentation också så känner jag mig nog ganska så klar.
 
Jag hade väldigt svårt att komma på ett nytt bloggnamn även om jag fick väldigt bra förslag från er. Kristin och hennes glin låter förvisso lite white trash men jag är ju svag för rim så det fick det bli helt enkelt. Sen hade jag även väldigt svårt att välja bilder till headern så det fick bli utan. 
 
Hepp nu ska jag se på ett avsnitt Breaking Bad innan Vincent vaknar. Får se hur mycket sömn det blir för grannarna byter tak så det flyger takpannor hej vilt utanför men så trött som han var när vi kom hem så sover han nog genom ett bombnedslag.

Kommentarer
Postat av: storasyrran

jag tycker presentationen i headern är grymt bra!

Svar: Ja det räcker ju nästan med det hehe ;)
Kristin Sandgren

2014-01-20 @ 13:27:52
URL: http://storasyrran.blogg.se
Postat av: Tess

Tycker namnet är kul :-)

Svar: Tack! Det tycker jag med faktiskt ;)
Kristin Sandgren

2014-01-21 @ 00:19:05
URL: http://highlandertess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0