31 Januari

Hello people!
Kul att ni gillade inlägget i går! Jag bjuder gärna på mig själv så fler såna här fantastiska nostalgitrippar daown mämmåry lajn lär det bli framöver.
 
I dag lyckades jag med konststycket att inte försova mig så Vide är lämnad på föris och direkt efter det trampade jag till gymmet för att försöka köra ett pass med Vincent fastspänd i vagnen. Det gick ganska bra men koncentrationen går ju nästan uteslutande till att vinka till bebis, springa till bebis för att stoppa i napp, flaxa med hela kroppen och prata i falsett för att roa bebis (och övriga närvarande) och så vidare. Men vilken tur hade inte jag då att min svärmor råkade gå förbi och fick syn på oss och plockade med sig Vincent hem så jag kunde fortsätta själv. Alltså fattar ni vilken lyx. Vad som är ännu lyxigare? Att jag nu är helt själv hemma för Vincent blir kvar hos farmorn tills jag går och hämtar Vide. Jag upprepar. Jag är alltså helt själv hemma.
Så nu ska jag passa på att städa!
...
*skrattar högt och länge i en kvart*
*slänger mig på soffan*
*släpper en fis*
 
Och ja kudden på huvudet är ju för att ni ska se mig över huvud taget på grund av det ständiga motljuset i min blogghörna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0