6. Hepp! Dagens boktips.

Förr i tiden läste jag böcker typ jämt men sedan dom kära barnen kom till världen så har det blivit lite mindre av den varan. Jag läste till exempel alltid lite bok innan jag somnade om kvällarna men har bytt ut den vanan mot telefon och dator. Inte bra alls. Skärpning på mig.
Men en bok har jag läst det senaste som jag verligen vill tipsa om och det är Hypnotisören av Lars Kepler. Det är hans debutroman som handlar om kriminalkommissarien Joona Linna som får i uppdrag att lösa ett gäng brutala mord.
Den är både spännande och läskig och det går liksom inte att lägga ifrån sig den.
Tydligen har den även blivit film  men den kan jag inte uttala mig om eftersom jag inte har sett den.
 
Boken tycker jag att ni ska läsa i alla fall och därmed bastu!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bra tips!

2014-01-27 @ 15:18:21
URL: http://Aamandasphotos.blogg.se
Postat av: Malin

Lägger den till inte läsa listan 😉👍

Svar: Älskar dig med <3
Kristin Sandgren

2014-01-27 @ 15:24:33
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

hum..du läser alltså?! inspirerande!

2014-01-27 @ 15:24:36
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Elin - Livat på torpet

Jag har alltid varit en "periodare" när det gäller böcker. jag har den filmen hemma, men nu blev jag lite fundersam ... kanske måste jag läsa boken först?

Svar: Jag tycker absolut att du ska läsa boken först för den är så jävla bra! filmer brukar sällan bli lika bra som boken ;)
Kristin Sandgren

2014-01-28 @ 09:11:03
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0