Garanterad träningsvärk och gammel sci-fi

God kväll kära läsare.
Jag sitter just nu i...*trumvirvel*...den beryktade divanen och päser som sig bör. Efter bvc-besöket, som för övrigt gick strålande, så drog jag i väg på gympapass numero dos för den här veckan i den svettiga gamla gympasalen. Om den inte var svettig innan så var den defenitivt det efter att vi var färdiga. Herreguuuuuuuud vad jag kommer ha träningsvärk i morgon. Gött! (eller vad säger jag)
 
Nu ska jag som sagt bara slappa resten av kvällen och se på Doctor who tills ögonen går i kors. Jag har ju en säsong kvar av det men givetvis hittade jag dom gamla säsongerna av doktorn på det amerikanska netflix så dom kanske kan vara kul att se tänkte jag (eller det kanske en måste? Hälp!) Så just nu ser jag i alla fall doktorn från 1972 och framåt innan jag får se sista säsongen. 
Det är så jävla dåligt så det blir bra.
 
Ja ni ser ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0