Nyårsafton del två

Här kommer då dom avslutande bilderna från vårat nyår.
 
Nej det är inte slut på tokroliga rambilder riktigt än.
Efter den uttmattande fotosessionen så hände det inte så mycket mer än att vi åt tårta (som jag inte fick på bild eftersom jag var ute och sövde Vincent just då. Men här är en instagrambild jag tog på dom innan dom fraktades i väg.
Efter det satt vi mest och slappade (och försökte hålla ögonen öppna) och väntade på att klockan skulle bli tolv.
Till slut var det dags att korka upp champange och grejer och bege sig ut för att se på fyrverkerierna.
Den alltid lika bildsköna kråkan...
Sedan small det till ordentligt vill jag lova.
Eeeeeh...?
Det var inte bara vi som sköt raketer utan det rök lite var stans i Kvänum.
Tomtebloss är också festligt.

Tack kära vänner för en fantastiskt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

åh. ni ser verkligen ut att ha haft det härligt! och tårtan då..mmm!

2014-01-03 @ 08:09:19
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0