Vuxenpoäng...typ

Jo men är det inte lite vuxenvarning på att välja ett par rutor 85% -ig choklad i stället för 85%-ig sprit så här på fredagkvällen. I går var det gubbgympa och i dag är det mörk choklad, i morgon får jag väl flytta in på jobbet om den här mognadsprosessen får fortsätta i samma rasande takt. Nä jag menar såklart att jag äter chokladen i stället för att möla lösgodis tillsammans med sambon i andra soffhörnet.
Den väldigt mörka chokladen sköljs givetvis ner med ett glas rött för det är ju trots allt fredag. Nej ingen brunsås i kväll tyvärr men håll ut alla brunsåslovers där ute, på söndag gör den come back!
 
En synnerligen trevlig fredagskväll önskar jag eder *nickar värdigt och skålar med glaset* / Kristin 55+

Kommentarer
Postat av: Fifi

Haha, vääääldigt moget!

2014-01-24 @ 21:12:18
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du är inte ensam jag dricker vitt och mörk choklad :-)

Svar: Härligt! :)
Kristin Sandgren

2014-01-24 @ 23:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0