18 Juli

Jag skulle allt kunna vänja mig vid att sova till tio, äta frukost i lugn och ro på altanen och sedan slumra i solstolen med en bok i ena näven och en chipsskål i den andra till ljudat av...ingenting.
 
Fast nog smäller smörkletiga bebispussar, smulor på golvet och en konstant ström av prat från en frågvis fyraåring högst i alla fall. Gud så jag saknar dom.
 
Fast mol allena har jag ju sluppit vara i alla fall då syrran kom och plockade upp mig i går för shopping i lisch. Mycket trevligt var det förutom att en stackars pensionär föll i rulltrappan inne på H&M. Hela vägen ner. Det skriket och det ljudet är något av det värsta jag hört. Eftersom jag stod med telefonen i näven så ringde jag ambulans som kom på stört. Vad jag kunde se så hade hen klarat sig bra så jag hoppas hen klarade sig i från brutna ben och så vidare. En blir lite uppskakad av sånt där faktiskt.
 
Vi avslutade i alla fall dagen med en fika ute hos pappa och fikabrödet inhandlades givetvis inne på delicato outleten. Tummen upp på den.
Jag håller med mina kära syster om att det blir lite väl dyrt att gå på stan utan varken snubbar eller kids i släptåg höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0