20 Juli och semästääääärrrrrr!

Ja efter en jobbhelg som innehållit både stopp i avlopp, krånglande diskmaskin, ickefungerande telefoner, samt femton plusgrader i kylskåpet så kunde jag (äntligen) stämpla ut vid fyra i dag. Nog för att jag älskar mitt jobb alltså men visst är det skönt att kunna se fram emot fyra veckors ledighet med familjen som ska fyllas med (förhoppningsvis) sol, bad, utflykter, grillningar, häng med kompisar och annat göttigt.
 
Det började bra med att jag kom hem till två badande galningar ♥
Fick äntligen pussa på det här lilla smajlet. Han sov nämligen när jag kom hem från kvällsjobbet i lördags. Abstinensen har varit svår som ni kanske förstår.
Jag firade in semestern med kaffe och dammsugare men jag anade ett annalkande hot vid horisonten... 
...app app! Den där rör du inte.
Okej men smaka lite då...
Victory!
Efter att minihotet lagt sig stod det grillat på menyn.
Och kvällen avslutas med efterrät i form av glass med grädde, maränger och en jävla massa strössel men den har kråkan inte fått iordning än och jag som är skitdålig på att vänta. Kom igen nurååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0