25 Juli

Hola amigos!
Vadan det utländska språkbruket undrar ni? Jo men efter snart en vecka med trettio grader i skuggan så börjar en ju nästan fundera på om en inte befinner sig på en kanarieö i alla fall. Den svenska sommaren har levererat med råge.
 
Och här kommer lite bildbevis.
 
I onsdags suktade vi efter svalkande vågor och sand mellan tårna så vi packade in oss i bilen för att spendera dagen på Svalnäs tillsammans med syrran plus familj.
 
Två badsugna älsklingar.
Vi slängde oss i sjön på en gång såklart.
Kast med liten bebis gick hem...
Det var precis hur jävla gött som helst i vattnet.
När jag tröttnade på att bada gick jag upp och la mig för att lukta mig själv i armhålan lite.
Det var nog fasen första gången jag och Håkan var på Svalnäs men vi kom snabbt fram till att hit borde vi åka oftare.
Kiosk och allt!
Så himla bra med träd som skuggade i hettan.
Inte mindre än tre flygplan korsade himlen och Vide var lyrisk.
Sixten får lite smörj.
Sen kom mormor och tog ett dopp.
Hurra!
Aaaaaaaaaah! Semästäääääääärrrrrr!
Framåt sena eftermiddagen när sanden började skava i röven och solen sveda våra nackar (Håkans) så plockade vi ihop oss och styrde kosan mot Sparlösa för grillning men dom bilderna kommer i ett annat inlägg.
Det tog i alla fall inte många meter förrän det såg ut så här i baksätet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0