Lite njut

Jag har förvisso inte gått på semester ännu men vi har allt hunnit njuta lite av sommaren ändå. I måndags hann vi hänga lite på playa del Oltorp innan åskan kom och jag gick för att jobba kvällen.
 
Eftersom jag trodde att Vincent var lite av en badkruka när det kommer till utomhusbad så blev jag något överraskad när han inget hellre ville än att slänga sig i med huvudet före. Tur då att han fick låna ett par badringar så en annan slapp få hjärtat i halsgropen var och varannan sekund.
Bildbevis på att även vi vuxna vågade doppa oss (vi har alltså simmat ut till den där bryggan). Eftersom det var en si så där trettio grader i skuggan den här dagen så var det ganska så välbehövligt.
Håkan tänke lite fel och packade inga badbyxor. Svettigt värre med andra ord höhö.
 
Det kanske inte är turkost vatten i den här pölen men det gör inte så mycket när en mest bara vill svalka sig lite och kanske inte orkar packa ihop hela familjen och åka hela vägen till vänern (som för övrigt inte heller är särskilt turkos när jag tänker efter...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0