Midsommarafton del två dårå

Bättre sent än aldrig som jag brukar säga. Nu när jag inte har en liten ettåring som klättrar på mig så fort jag tänker tanken på att blogga så är det bäst att passa på liksom. 
Eftersom jag ligger något efter med bloggningen så kommer här dom sista bilderna från midsommarfirandet som jag hade liggandes på finkameran.
 
På midsommaraftons kväll dukade vi upp ett långbord där vi trängdes allihop i snålblåsten och hade det mysigt. Här är en bild på mig och kråkan ♥
Två små bus som satt och gjorde grimaser till varandra i stället för att äta mat.
Tårta! Jag passade på att gå på toaletten och lagom när jag kom tillbaka stod det en stor tårtbit upplagd på en tallrik på min plats. Men vad gulligt tänker jag att Håkan lagt upp en bit till mig. Jag sätter mig och börjar sleva in och då visar det sig att det är Roynes tallrik jag börjat äta ifrån. Oooooops. men sorry om en var lite tårtsugen då liksom höhö. Håll bättre koll på era tårtbitar när jag är i närheten säger jag bara.
Den obligatoriska "Låtsas-halsa-direkt-ur-spritflaskan-bilden."
När alla barnen somnat gick vi in i förtältet och började dansa?
"Ta kort på mig och larsaaaaaaaa" vrölade jag nog här.
Elinor såg lite rädd ut.
Gud vad jag älskade mitt hår här. Synd att det bara håller en dag typ.
En vacker dag ska jag göra ett kollage av alla bilder jag har på Royne med en kamera framför ansiktet. Det är ett par stycken höhö.
Fina Ewe.
Andreas fick en fin present av killarna som åkte till Gekås. Mycket nöjd över att jag fick en bild över huvud taget för den satt på i ca 2,3 sekunder...
Efter den här bilden så kröp jag hem till husvagnen och la mig och hade världens huvudvärk dagen efter men det fick det vara värt.

Kommentarer
Postat av: Tina

Ååååh vilket snyggt hår du har!!!

"Hej förresten, fin bloggis"

Kramis!
Tinis

2014-08-06 @ 22:25:00
URL: http://www.tinis.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0