1 Juni

Sedärja nu är jag på andra sidan om jobbhelgen och har tid att sitta och blogga lite igen. 
Har helgen gått lika fort för er som för mig? Wrooooooöööööm (det är väl ungefär så det låter när en helg flyger i väg) så var den slut bah! och juni redan(!!!!) *kolavippar*
Barnen är lagda och jag ska ta en svängom i duschen innan det blir slapp på sofflocket med överblivet fredag(helaveckan)godis och en film kanske? Har ni några bra filmtips? Jag ser så sällan på film nu för tiden så jag har dålig koll mvh tanten. Tipsa ihjäl er vettja! OBS OBS ingen jävla romantisk skit bara (men det har ni väl lärt er vid det här laget va höhö)
 
Hostar väl upp lite bilder ifrån veckan som gått dårå.
 
I måndags bjöd jag svärmor och svägerska på jordgubbar med glass och vält tårta.
Gissa tre gånger vad Vincent valde att smaka på...
Lite utelek har hunnits med.
En massa götta har vi hunnit äta...
Hemkommen från helgens sista arbetspass så högg jag in på en fika.
Det är inte alla som har turen att få kvällsmysa med en spindelkorv inte ♥
 
Hepp! Duschen var det.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0