12 Juni

Hallå i blåsten!
Från ingenstans började det blåsa kylig snålblåst och dom mörka molnen började hopa sig här framemot sena eftermiddagen. Fast lika bra det så en kan krypa ner i soffhörnet med datorn i knät med gott samvete liksom. För i dag har vi varit ute i princip hela dagen från det att vi slog upp ögonen i morse (till ljudet av en illvrålande ettåring).
Besök av syrran plus kidz har vi också haft så det har varit full rulle som ni förstår.
Vi har fikat, lekt, lapat sol, hoppat studsmatta och grinat efter bortblåsta ballonger...varsågod att gissa vem som gjorde vad.
 
Det är ju inte bara barnen som kan hoppa studsmatta om en säger...
Passar på att visa min allra bästa sida...
Högmod går före fall...
Här ser det mer ut som att jag ägnar mig åt någon avancerad form av vadstretchning...
Höhö va göru där nereeee!

Kommentarer
Postat av: storasyrran

Heja heja heja! Jag står här med banderollen! =)

2014-06-12 @ 20:31:08
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0