2 Juni

Hej och hallå!
Jag har tänkt blogga hela förmiddagen men det har hela tiden kommit saker emellan så så kan det gå.
Har av någon anledning sovit sjuk dåligt i natt samt att jag blev väckt i ottan av Håkan som i sömnen började dra i mitt täcke och typ försöka klättra över mig(?!) Ger honom reflexmässigt en rak höger och då har han mage att bli sur på mig vilket jag inte kan förstå för det var ju faktiskt han som började. Håll dig på din kant för i helvete!
Romantiken flödar...
 
Ni kan säkert förstå varför jag vaknade med påsar under ögongen och mungipor i södegående riktning.
 
Fast med en sån här god frukost framdukad så gick det ine att hänga läpp så värst länge.
Synd bara att jag var tvungen att dela med mig av min goda smoothie till den här dårå ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0