7 Juni

Uj uj uj. När skrev jag här senast egentligen? Typ en vecka sen? Aja så kandet gå när en har fullt upp. I veckan så har jag jobbat natt så där har vi nog största orsaken till den uteblivna bloggningen. Men nu är jag tillbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaks! *frivoltar* Lite sådär lagom sockerstinn efter dagens barnkalas. Jodå för vi har ju snart en fyraåring här i huset. Minsann. Barnkalas i dag och släktkalas i morgon fullt ös medvetslös! Bilder från kalaset i dag kommer lite senare men i vanlig ordning rotar vi igenom instagramarkivet för att se vad som har hänt i mitt liv sedan sist.
 
I måndags så fyllde ju kära svärmor sextio bast så henne firade vi med middag på Sällskapet i Skövde. Otroligt mysigt ställe måste jag säga fast nästa gång åker jag nog utan en matknyckande/matkastande ettåring vid min sida *blöt fläck*. Vide beställde in "en gul fanta" och var nog nöjdast i kommunen.
Efterrätten serverades hemma hos lerdalapacket. En smarrig rabarberkompott med vaniljkvarg och kardemumma. MUMMA!
Jag åt pannkakor med blåbärssylt och grädde en "morgon" alltså lunchen för övriga familjen.
Sommarfest för alla kommunanställda var det i torsdags. Eftersom jag skulle jobba 7-16 dagen efter så höll jag mig städad och nykter men fy fasen vad kul jag hade ändå trots storm och spöregn. Det är sällskapet som gör det skulle jag tro ♥
Värdinnan höll hårt i bålskålen.
Det här rimmet saknade en rad tyckte vi. "På andraplats efter annette" borde vi skrivit till i slutet höhö.
Det finns inget dåligt väder...
...bara ont om tält.
Om någon undrade vart Svenne Rubins egentligen tog vägen så har ni nu svaret...
Kreativa kollegor som dansar under ett parasoll.
Bra ös på dansgolvet.
I går kväll var det banne mig min tur att dricka vin.
och äntligen ligger säsong två av Orange is the new black ute på netflix! Wöööööhöööööööö!
 
Det var snabbreprisen det. Hoppas nästkommande vecka lämnar fler luckor för bloggning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0