Lanzarote dag sex

Bättre sent än aldrig heter det ju som bekant ehehe...hurm....host.
 
Dag sex var utflyktsdag och vi satte oss på en buss som skulle ta oss till djurparken Texas ranch. Fast först körde chauffören fel tio gånger om samtidigt som han spelade spansk musik på högsta volym genom högtalarsystemet.. Ett tag där trodde jag nästan att jag var med i sällskapsresan. 
 
Men det var det värt såklart för se så fint det var när vi väl kom fram!
Det var cowboy och indiantema på parken så det kändes nästan som att en flög bakåt i tiden.
Lillslappar'n
Det fanns flera små lekplatser att härja runt i.
Här skulle Håkan ta kort på mig så det ser ut som att jag är en indian. Mission NOT accomplished...(obs bilden är alltså inte beskuren)
Det drog ihop sig för fågelshow.
Det här stora jävla aset flög rakt emot mig som ni ser.
Gulp!
Det fanns även fantastiskt fina vita tigrar.
Två fina homosapiens.
En söt åsna.
Fluffiga kaniner.
Små söta getter.
En tupp uppflugen på ett staket.
Minigrisar fanns det också.
Det var så härligt lummigt överallt.
Fina blommor i förgrunden och trött bebis i bakgrunden.
En svärmor bland kaktusar.
Vi hann med att se showen med sjölejon också.
Spännande!
Sen var det dags att åka tillbaka till hotellet och på parkeringen såg vi en lastbil i miniatyrformat.
Det var den dagen det och i nästa lanzaroteinlägg så blir det sista dagen och hemresedagen i ett för det var så lite bilder tagna.
Tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0